כמעט בכל בית בישראל ובעולם המתקדם ישנה טלוויזיה. הטלוויזיה ממוקמת בדרך כלל בסלון הבית או בחדר המיועד לכך ולעיתים גם בחדרי השינה של ההורים או הילדים. בבואנו למקם את הטלוויזיה ישנה ההתלבטות האם אנו רוצים שהיא תהיה ממוקמת על זרוע ייעודית? האם עדיף שתעמוד על שידה? אפשרות נוספת שישנה אך היא פחות מקובלת הינה – טלוויזיה בתוך ארונות הזזה. ארונות הזזה כידוע תופסות הרבה פחות מקום מארונות נפתחים בחדר וישנם רבים הבוחרים בארונות אלו מהסיבה הזו, מה שמשאיר להם מקום נוסף בתוך החדר. אך מי צריך טלוויזיה שמונחת בתוך ארון הזזה? מסתבר שישנם לא מעט כאלה. בציבור החרדי למשל ישנם לא מעט כאלו המחזיקים בביתם טלוויזיה אך בגלל שהדבר אינו מקובל בציבור זה הם מחביאים אותה בתוך ארון הזזה מה שמקל את השימוש בה ואינו מצריך הזזה שלה ממקום למקום אלא פתיחה של הארון, הדלקה ותו לא.

ארונות הזזה – היתרונות.

כפי שציינו ישנם לא מעט אנשים הבוחרים לרהט את ביתם עם ארונות הזזה. ארונות כאלו כפי שצוין טומנים בחובם יתרון מרכזי – חסכון במקום וניצול טוב יותר של המרחב בחדר. יתרון זה בא לידי ביטוי בעיקר בחדרי ילדים בעלי נפח קטן שבהם כל מטר חשוב וכל פתיחת דלת בין אם היא דלת החדר או דלת בארון, תקטין את החדר ולא תהיה אפשרות להניח חפצים בשטח זה. יתרון נוסף שחלק מהאנשים רואים הינו היתרון העיצובי, אומנם ניתן לרהט את החדר עם ארונות בעלי דלתות עם פתיחה רגילה בעיצוב מתאים אך ארונות הזזה נראים טוב יותר במידה ומעצבים אותם בצבע מיוחד, ציור כלשהוא וכדומה ונותנים מראה של קיר מעוצב. כשבוחרים ארונות הזזה לחדר חשוב מאוד לשמור על המסילות תקינות כי ארונות מסוג זה שאינם זזים בחופשיות עלולים להיתקע.

חדרי ארונות – פתרון נוסף.

ישנו פתרון נוסף בתחום הארונות שיכול לשדרג את הבית הן מבחינת המראה והן מבחינת החיסכון במקום, ופתרון זה הינו חדרי ארונות. חדרי ארונות עדיף לייעד כבר בעיצוב הראשוני של הבית עם סיום בנייתו וטומנים אף הם יתרונות מסוימים. היתרון הראשון הוא המרחב, בית עם חדר ארונות לא יצטרך להיות גם עם ארונות נוספים בחדרים מה שישאיר מקום רב לריהוט וחפצים אחרים ובנוסף, חדר כזה יכול לכלול בתוכו גם שולחן איפור או כל דבר אחר העולה על הדעת. חדר כזה כמו כל חדר אחר יכול לבוא לידי ניצול באופן מיטבי הכול בהתאם לדמיונם ולצרכיהם של דיירי הבית ובהתאם לגודלו כמובן.

פרזול ארון בגדים