שנת 2023 כבר כמעט כאן ועמה הצורך להחל בסידור הארונות לקראת הקיץ הישראלי המעיק שיגיע בעקבותיה.

במידה והתלבטתם לגבי האם יש קשר בין חיבה/סלידה מצורתו של ארונכם לבין היכולת לבצע מטלה מייגעת זאת, אז אינני איש בשורות וזאת כי הדעות בנושא חלוקות.

עם זאת, אציג בפניכם את המדריך לרכישת ארון לשנת 2023:

  • השקעה כספית – יש להחליט איזה סכום ברצונכם להשקיע ברכישה זאת וכן להחליט עד כמה אתם מוכנים לסטות מסכום זה תוכלו להיכנס ארון הזזה מחיר.
  • התאמה לעיצוב ביתכם ושאר הרהיטים- יש לבחון איזה צבע ארון לא יגרום להתנגשות עיצובית וכן מידת התאמתו לרהיטים עתידיים שתרכשו.
  • גודל הארון- יש לבדוק שני פרמטרים בהקשר זה- מידות המיקום המיועד לארון החדש וכן כמות הבגדים שברצונכם לאחסן בו. 

כעת, לאחר סיום שלבי התכנון, ניתן להתחיל בסקר שווקים בתחום הארונות וזאת כדי למצוא הארון המתאים ביותר עבורכם ובמחיר הזול ביותר.

מספר טיפים שיסייעו בתהליך זה:

  • אמת בפרסום אינטרנטי- מושג זה הינו אוקסימורון וזאת משום שכיום קשה מאוד להבחין בין תוכן כנה ומייצג לבין תוכן ממומן הגורם לכם לרכוש מוצרים מבלי לבדוק פרטים חשובים אודות טיב המוצר, מדיניות החזרה וכדומה. ניתן למנות את שיטת הביקורות הממומנות כאחד הטריקים הגדולים בתחום, בו נעשה שימוש בחוות דעת "אותנטית" של לקוח מרוצה כדי לשכנעכם לבצע רכישה.
  • המלצות, המלצות ושוב פעם המלצות- דברו עם בני משפחה, חברים, שכנים ושאלו אותם אם רכשו ארון לאחרונה ומעבר לכך האם יכולים להמליץ על מקום בו כדאי לרכוש ארון.
  • גמישות בעמדות- אם הדבר הראשון שעולה בדעתם בעת חיפוש אחר מקום לרכישת ארון הוא רשת בינלאומית ענקית, אז, תתעוררו! בשנת 2022 ישנן אפשרויות נוספות ואף טובות יותר.

בשעה טובה, כמעט סיימתם לקרוא את המדריך לרכישת ארון לשנת 2023

לפני שתתנפלו על החנויות, אציידכם באינפורמציה שתעזור ברכישה עצמה:

מגמות בולטות בעיצוב ארונות לשנת 2023: למרות שארונות לרוב ממוקמים בבתים, המגמה השלטת בשנה הקרובה הינה המגמה הטבעית. אתם שואלים איך הטבע מתקשר לרכישת ארונות? ובכן, ראשית החומרים מהם יוצרו הארונות (שילוב של מתכת/זכוכית עם עץ) ובנוסף צבעים המזכירים טבע( חום על גווניו השונים).

מגמה בולטת נוספת הינה המגמה הגראפית בה ניתן לחבר ארונות לבנים עם קירות חדר שחורים וזאת בקווים גראפיים.

התנהלות נכונה מול מקום הרכישה- הימנעו מרכישה אימפולסיבית הנובעת מרגשות( "וואו, ארון מדהים, אני חייבת אותו בבית"! למשל) ובצעו רכישה מודעת הכוללת בדיקת איכות הארון, תנאי תשלום ואחריות.

התמקחות- באופן כללי, מומלץ להתמקח רק בחנויות שאינן חלק מרשתות וכמובן מול נגרים.

התוצאה של פעולה כזאת, יכולה להיות חיובית ולא רק במובן של הוזלה במחיר הארון, אלא בהובלה/הרכבה מוזלת ואף הנחה על מוצרים שתרכשו בעתיד בעסק.

ב-ה-צ-ל-ח-ה ותודה שקראתם את המדריך לרכישת ארון לשנת 2023.

חדר ארונות